Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Моето куче няма бълхи аз слагам всичко lemforder за сега, но по големият проблем е, че майсторите са...няма да ги описвам, че да не се засегне някой при повечето е проба грешка за сметка на клиента...

    Comment


    • Тук се коментира модела 159 !!!
      Ако нямаш нещо конкретно по темата си трай.
      Никой в тази тема не го интересува дали 156цата ти хлопа, тропа, дали е щайга и т.н.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • Спооокойно, няма нужда от 25 удивителни.

        156, 159, все е алфа, все е стара кола и има поне 15 места от всяка страна, от които може да тропа.
        Затова си казвам впечатленията, че често пъти борбата с това тропане е една скъпа и дълга битка с неизвестен край.
        Сменяш, сменяш, сменяш, накрая ти писва или свършваш парите и тя продължава да си тропа от някъде.

        Казвам го, за да не остане някой разочарован като даде 600-800-1000лв, а тропането си остане.

        Над половината от 159ките дето гледах по обяви тропаха доста неприятно...
        Last edited by dhtj; d.m.y г., 15:55.
        156 2.0TS

        Comment


        • При разбит стабилизиращ тампон на двигателя само тропа, скърцане няма.Поне при мен беше така.

          Дори тропането на стабилизиращият тампон не винаги се случваше - при гуми предни на 2.3 бара, а задни на 2.1/2.2 бара не се чуваше никакво тропане от тампона.

          Едва след като ги напомпах по книга - предните 2.7 бара и задните 2.5 бара започна да се чува отчетливо тропането на тампона.

          С предни гуми на 2.5/2.55 бара и задни на 2.4 бара я чуете разбит стабилизиращ тампон я не.Зависи от времето и температурите.

          Аз по вълнообразните бабуни наричани път при спряна музика чувам повече гумите как "работят" по дупките/пропаданията на асфалта отколкото нещо друго.

          Скърцането обаче си е окачване.Тампона на двигателя макар и разбит никога не ми е скърцал.Само хлопаше.
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

          Comment


          • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
            При разбит стабилизиращ тампон на двигателя само тропа, скърцане няма.
            Kой е този тампон на двигателя, покажи линк ако обичаш?
            156 2.0TS

            Comment


            • https://www.ebay.com/itm/TIRANTE-MOT...item2a9afbf311


              https://www.ebay.com/itm/GENUINE-ENG...item2cd5d7dffd



              Това е големият, който се беше разбил при мен.Има и по-малък по размер подобен.

              За q4 е различен
              Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 16:30.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Спооокойно, няма нужда от 25 удивителни.

                156, 159, все е алфа, все е стара кола и има поне 15 места от всяка страна, от които може да тропа.
                Затова си казвам впечатленията, че често пъти борбата с това тропане е една скъпа и дълга битка с неизвестен край.
                Сменяш, сменяш, сменяш, накрая ти писва или свършваш парите и тя продължава да си тропа от някъде.

                Казвам го, за да не остане някой разочарован като даде 600-800-1000лв, а тропането си остане.

                Над половината от 159ките дето гледах по обяви тропаха доста неприятно...
                Да ама не, защото при здрави окачвания и на двете, в едната си се чува преминаването през дупки, докато в другата е пълна тишина.


                Comment


                • Не винаги тропането е от окачване.
                  Виж колегата по-горе, каза че тампона на мотора му е тропал.
                  Аз съм хващал и резонатора преди въздушния филтър да тропа, и той е монтиран с едно тампонче.
                  Много възможности има.
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • Хаха, 15 места от всяка страна, стига се излага.
                    Това че и двете са Алфа не означава че окачванията са еднакви. Ако беше виждал долен носач на 156 и 159 един до друг щеше да знаеш колко по-големи са тампоните на 159. Отделно горните носачи също са различни, както и втулките им и самия ход. Общо взето нямат нищо общо, магарето е доста масивно, стабилизиращата щанга и тампоните и, и т.н. и т.н., те и затова са тежки.
                    Както казах по-горе, ако имаш нещо смислено по темата давай, но като има нещо неясно си траеш и четеш.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
                      Колеги, предните седалки някой свалял ли е?

                      Освен двата винта в задната част на релсите други има ли?

                      Защото ги свалих, но още някъде държи, а отпред не виждам да има други.
                      Отпред са на куки, трябва след като махнеш болтовете отзад да извиеш седалката напред, за да излезнат куките

                      Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                        Хаха, 15 места от всяка страна, стига се излага.
                        Това че и двете са Алфа не означава че окачванията са еднакви. Ако беше виждал долен носач на 156 и 159 един до друг щеше да знаеш колко по-големи са тампоните на 159. Отделно горните носачи също са различни, както и втулките им и самия ход. Общо взето нямат нищо общо, магарето е доста масивно, стабилизиращата щанга и тампоните и, и т.н. и т.н., те и затова са тежки.
                        Както казах по-горе, ако имаш нещо смислено по темата давай, но като има нещо неясно си траеш и четеш.
                        Tи четеш ли изобщо кво пиша или караш наизуст и само си повтаряш тъпотиите?
                        Къде съм казал, че носачите са еднакви или тампоните?
                        Казах, че има много вероятни места за тропане и много от тях не са по окачването. Прочети пак и се опитай да осмислиш.
                        И ааайде само да не ми даваш наклон къде и кво да пиша, става ли.
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                          Tи четеш ли изобщо кво пиша или караш наизуст и само си повтаряш тъпотиите?
                          Къде съм казал, че носачите са еднакви или тампоните?
                          Казах, че има много вероятни места за тропане и много от тях не са по окачването. Прочети пак и се опитай да осмислиш.
                          И ааайде само да не ми даваш наклон къде и кво да пиша, става ли.
                          Имам едно въпросче към тебе. Защо не си толкова активен във фейсбук? Ще помагаш ежедневно на много заблудени....
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • Я...моят приятел....)...уникат е......сигурно му тропат отверките в жабката с който си настройва газовата уредба, все пак трябва да докаже 15 тропания от една страна, като откачен калник например....иначе в фейса може да събере повече вярващи, направо ще е пастор там...)
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • Наистина са много възможностите.
                              Понеже и колите ни са кекави, и пътищата ни са отвратителни и става "неочаквано добра комбинация".

                              Дразнят ме много тропанията и траканията и постоянно се боря с тях.
                              Още ще споделя, каквото съм правил по моята кола и каквото съм виждал на чужди, може все на някого да му е полезно. Става дума за неща различни от традиционните "носачи, шарнири, стаб.щанга..." :

                              - Кабелите и буксите на плеъра също тракаха в един момент. Извадих го, увих ги с дунапренено тиксо, оправи се.
                              - Баласт на ксенон - некадърен монтаж от някой майстор, излекувах го с една стегната свинска опашка
                              - Резонатора преди въздушния филтър
                              - Каре на кормилния прът
                              - Сенник
                              - Термощита на генерацията (тва на едно ГТ на приятел)
                              - Един такъв скъсан тампон
                              - Незатегнат тампон след смяна на съединител/сваляне на кутия
                              - Кори на вратите заради счупени щипки
                              - Сега последно едното странично огледало почна да ми трака след като един се подпря на него, още не съм го погледнал какво му има.
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                                Наистина са много възможностите.
                                Понеже и колите ни са кекави, и пътищата ни са отвратителни и става "неочаквано добра комбинация".

                                Дразнят ме много тропанията и траканията и постоянно се боря с тях.
                                Още ще споделя, каквото съм правил по моята кола и каквото съм виждал на чужди, може все на някого да му е полезно. Става дума за неща различни от традиционните "носачи, шарнири, стаб.щанга..." :

                                - Кабелите и буксите на плеъра също тракаха в един момент. Извадих го, увих ги с дунапренено тиксо, оправи се.
                                - Баласт на ксенон - некадърен монтаж от някой майстор, излекувах го с една стегната свинска опашка
                                - Резонатора преди въздушния филтър
                                - Каре на кормилния прът
                                - Сенник
                                - Термощита на генерацията (тва на едно ГТ на приятел)
                                - Един такъв скъсан тампон
                                - Незатегнат тампон след смяна на съединител/сваляне на кутия
                                - Кори на вратите заради счупени щипки
                                - Сега последно едното странично огледало почна да ми трака след като един се подпря на него, още не съм го погледнал какво му има.
                                И тази кола трябва да служи за еталон на всички алфи ? Жалко наистина, много проблеми, като се има предвид, че това е най-хубавата кола, която си притежавал и колата, която най-много харесваш.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X